Şükrü Saraçoğlu’nun altında yer alan Fenerium mağazasında günlük ciro rekoru 600 bin TL ile Galatasaray maçı öncesi kırılmıştı. Abdullah Kiğılı “Takım şampiyonluk havasına girdi. Bugünkü derbi öncesi 1 milyon TL gelir bekliyoruz. Stoklarımızı hazırladık. Bu rakama ulaşırsak kırılması zor bir rekor olacak” dedi
Fenerbahçe’nin Galatasaray’ı Ali Sami Yen’de yenmesinin ve şampiyonluk havasına iyice girmesinin ardından bugünkü Beşiktaş derbisinin de önemi arttı. Her iki takımın da Bursaspor’la aradaki farkın açılmaması için varını yoğunu ortaya koyacağı maç turkey hair transplant cost öncesi Şükrü Saraçoğlu Stadı’nın altındaki Fenerium mağazasında günlük alışveriş rekoru kırılması bekleniyor.
Fenerbahçe Yöneticisi Abdullah Kiğılı “Daha önce rekor 600 bin TL ile Galatasaray maçı öncesi kırılmıştı. Ancak son 2 haftada takım da seyirci de şampiyonluk havasına iyice girdi. Bugünkü maçta 1 milyon TL ciro bekliyoruz. Tüm hazırlıklarımızı buna göre yaptık” dedi. Kendisi de Türkiye’nin önemli perakendecilerinden biri olan Abdullah Kiğılı, “Şayet seyircimiz bizi destekler ve 1 milyon TL ciroya ulaşırsak o ciroyu satış yapılan alanın metrekaresine böldüğümüzde Türkiye’de tek bir mağazada yapılan günlük alışveriş rekorunu da kırmış olacağız” dedi.
Kiğılı, takımına sahip çıkan, aldığı ürünlerle takımını ekonomik anlamda en çok destekleyen taraftarın Fenerbahçe’de olduğunu da sözlerine ekledi.
SatIŞIn YÜZDE 40’I derbİ haftasInda
Kulüplerİn lisanslı ürünlerini satan mağazaların aylık cironun yüzde 40’ını derbi haftalarında yaptıkları belirtiliyor.
Beşiktaş Sportif A.Ş. Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emre Altunlu, tüm derbi maçlarda olduğu gibi bu derbi öncesinde de taraftarın lisanslı ürünlere olan talebinin arttığını kaydetti. Geçtiğimiz haftalara göre Kartal Yuvası mağazalarında forma satışlarının 2 katına çıktığını belirten Altunlu, Beşiktaş taraftarının özellike “damalı forma”ya yoğun ilgi gösterdiğini söyledi.
Fenerium Genel Koordinatörü Aydın Kirman da derbi maçların yarattığı havanın, Fenerium mağazalarındaki satışları önemli oranda artırdığını belirtti. Kirman, sezonun ilk yarısında, Ekim ayı boyunca adetsel olarak yaptıkları toplam satışın yüzde 40’ını, Galatasaray’la oynadıkları maçın haftasında gerçekleştirdiklerini hatırlattı. Aydın Kirman, derbiye yaklaştıkça taraftarın talebinin daha çok, formaya yöneldiğini vurgulayarak, şöyle devam etti: “Özellikle bu sezonun hit forması olarak ifade edebileceğimiz ’Arma Forma’mız, sezondaki yüksek trendini maç haftasında da katlayarak sürdürüyor.”
Kategori : EKONOMİ