Unilever'in yeni ürünü Türk pazarında

  • Home
  • Unilever'in yeni ürünü Türk pazarında
Unilever'in yeni ürünü Türk pazarında
Unilever ultra konsantre sıvı deterjanı OMO Total'le Türk pazarına girdi... Çok hesaplı bir ürün olan OMO total tüketiciden tam nor alacağa benziyor... Abone ol

Unilever, ultra konsantre sıvı deterjanı OMO Total’i Türkiye pazarına sundu...

Unilever Türkiye Ev ve Kişisel Bakım Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Zeynep Yalım Uzun, yeni ürünün tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, Unilever’in pazardaki trendleri yaratmak konusunda Ar-Ge çalışmalarına devam ettiğini söyledi.

Hızlı tüketim pazarının geçen yıl yüzde 13 oranında büyüdüğünü, ev ve kişisel bakım pazarının ise yılı yüzde 16’lık büyüme ile kapattığını belirten Uzun, kriz yılı olmasına rağmen alınan bu sonuçların önemli olduğunu vurguladı.

Uzun, Unilever Türkiye’nin ise geçen yıl e google seo v ve kişisel bakım pazarından yüzde 30,7 pay alarak pazarın lideri olduğunu bildirdi.
Dünya çamaşır bakım pazarının toplam 6,8 milyar avro olduğunu, her yarım saatte 7 milyondan fazla yıkama yapıldığını anlatan Uzun, dünyadaki çamaşır yıkama alışkanlıklarının aynı olmadığını, Türkiye’nin ise yüzde 98 çamaşır makinesi penetrasyonu ile iyi bir tablo çizdiğini söyledi.
Unilever markası OMO’nun bu pazardan yüzde 27,9 pazar pay alarak kendi segmentinin lideri olduğunu belirten Uzun, inovasyonun Unilever için önemine dikkati çekti.

Unilever’in aynı zamanda çevre dostu ürünlerle de gündeme gelmeye çalıştığını ifade eden Uzun, konsantre ürünleri hakkında bilgi verdi.
OMO’nun yeni ürünü ultra konsantre sıvı deterjan OMO Total’in Türkiye pazarı için ilk olma özelliği taşıdığını belirten Uzun, Amerika ve Avrupa’da sıvı deterjanların daha çok tercih edildiğini, Unilever’in de yeni ürünüyle sektördeki büyük dönüşüme öncülük edeceğini söyledi.

Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Uzun, yeni ürünleriyle pazar payı liderliklerini açık ara sürdürmeyi planladıklarını bildirdi.
Unilever Türkiye Çamaşır Bakım Kategorisi Müdürü Çiğdem Yıldız ise tüketicileri dinlediklerini ve onların isteklerine cevap vermeye çalıştıklarını anlattı.

Kadınların artık çamaşır deterjanından çok yönlü çözüm beklediğini ifade eden Yıldız, yeni ürünleri OMO Total ile birlikte bayanların, istediği temizliği sağlayacaklarını söyledi.

Unilever Ev ve Kişisel Bakım Ar-Ge Müdürü Ayşegül Yanık Kızıltepe de OMO Total’in önemli miktarda su, paketleme, taşıma enerjisi tasarrufuyla çevreye etkilerini azaltmak konusundaki Unilever’in vaadine hizmet ettiğini belirterek, şöyle devam etti:

“Bunu bir örnekle açıklayacak olursak; 2009 yılındaki üretimimiz toz deterjan yerine tamamen ultra konsantre sıvı deterjan olsaydı bir yılda 270 bin 580 ton daha az karbondioksit salınımı söz konusu olurdu. Bu da bir arabanın dünyanın çevresinde 43 bin 986 kez tur attığında yaydığı karbondioksit miktarı kadar tasarruf etmek ya da bin 41 hektar ormanı kurtarmak demek.”

Toplantıda verilen bilgiye göre OMO Total, pazara 700 ve 1.400 ml olarak iki farklı boy ve 3 farklı çeşitte sunuldu. OMO Total’in 1.400 ml’lik boyu 6 kilogramlık toz deterjana denk gelirken, bununla 40 yıkama yapmak mümkün olacak. OMO Total’in mevcut toz deterjanlarla fiyat farkının ise bulunmadığı bildirildi.



Kategori : EKONOMİ
Whatsapp İletişim